czwartek, 13 października 2016

Coś o mnie

Długo mnie nie było.To niestety nie jest rozdział.Napiszę parę słów o sobie.Mam na imię Dominik.
                     Jestem fanem serialu Policjantki i policjanci i solidnej muzyki heavy metalowej.Moim ulubionym zespołem jest szwedzki "Sabaton" a z zespołu największym sentymentem darzę Joakima Brodena. Mieszkam w Legionowie pod Warszawą.Niektórzy z was mogą się pytać dlaczego już nie piszę.Odpowiadam.Pisanie na początku dawało mi radość czułem w związku z tym przyjemność.Teraz stało się jakby obowiązkiem do którego sam musiałem siebie zmuszać.A ja nie lubię robić pod przymusem a już na pewno pisać opowiadań.Czy wam też doskwiera taki problem? 
Piszcie,komentujcie co o tym myślicie.


Shadow Wind


2 komentarze:

  1. Pisz proszę wiecej opowiadan bo juz nie mam co czytac a masz do tego talent

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz proszę wiecej opowiadan bo juz nie mam co czytac a masz do tego talent

    OdpowiedzUsuń